چهارشنبه، دی ۱۹، ۱۳۸۶

.

۱۷ نظر:

ناشناس گفت...

aaliye ...
vasate barf ham dasbardar nistan:P

ناشناس گفت...

سلام . احوالات شما ؟ بابا کجائی ؟ ما جویای حال شما از طریق دختر خاله هستیم ها .حالا خوب شد که میشه کامنت هم گذاشت . این هم از تاثرات هم نشینی با انسان ، ببین ماشیه ها را هم منحرف کردیم . امان از این انسان . اما چه این نشون میده که هیچ موجودی از یکی بودن لذت نمی بره و همیشه دنبال دوتاشدنه حتی ماشین ها . راستی مسافرت خوش گذشت ؟

ناشناس گفت...

المیرا جونم چرا صحنه های خصوصی زندگی دیگران رو پخش می کنی؟ آخه چرا؟

ناشناس گفت...

salam azizjan! khubi? delam tang shode vasat dokhtar. hamishe vaghti ino migam yadam miad ye chizi ekhtera shode be esme telephone!

ناشناس گفت...

المیرا جونم نمی خوای این پست متهجن!!! ات را بندازی پایین؟ بیا هورا به افتخار مارسل پروست بکش لااقل...

ناشناس گفت...

eina ke daran mach miidan behamdige, che khoooooobe:*

no name گفت...

khosh halam ke belakhare comment mizaram . oooh . kare sakhti shode ha en nazar dadan to blogspot . che khosh gel be ham residan to in barf

ناشناس گفت...

e... alan ke dobare umadam bebinam, tasvir baaz nemishe vasam...
nimikhaaaam, man az in axa mikhaaaaaaaaaaaam :(

ناشناس گفت...

عجب عکس متبرجی! :ی
اما از شوخی گذشته خیلی قشنگه!

e گفت...

salam nemidoonam marde masloub yadet miad ya na vali shaye shode az dozakh bargashte ye sari behesh bezan

no name گفت...

miyay?

ناشناس گفت...

سلام . خوب هستین ؟ ای بابا ، شما دیگه چرا کم پیدا شدی ؟
من دوبار به آدرسی که از دختر خاله گرفتم براتون ایمیل زدم اما مثل در هر صورت ارسال نشد و خطا می داد . گفتم تا اینجا ، هم از شما و هم از خواهرتون تشکر کنم بابت اینکه در حق من لطف کردین و این زحمت را قبول کردین . به قول قدیمی ها : توی مراسم های شادی تون جبران کنم . زحمت ارسال را هم که خواهر کشیدن ، از طرف من خیلی خیلی از خواهر تشکر کنید . یک دنیا ممنون .

ناشناس گفت...

in kheyli zibast
nokteye jaleb:
206 khalaf park karde
momkene jarime beshe
.
mesle Adamha

ناشناس گفت...

سلام . حال شما ؟ اومدم که عید و سال جدید را بهتون تبریک بگم و آرزو کنم که خدا حتی برای یک لحظه که شده ، نگاهی به ته ته ته ته دل ما آدم ها بیندازه و یک لحظه به روی ما نگاه نکنه . خوش باشی . راستی : آن کامنت قبلی من را دیدی یا اینکه اضافه نشده بود ؟ حتما بهم بگو .

homorenia گفت...

مثل دو تا جوجو تو زمستون بغل هم ديگه كز كردن.

ناشناس گفت...

سلام . ای بابا برف ها آب شدند و باز هم تهران مثل همیشه دچاز قحطی و کم ابی شد اما شما همچنان آپدیت نکردید . کجائید ؟
آپدیت شد .

ناشناس گفت...

جایش اینجا نیست دیگر. اما من آن کتاب تیستو را داشتم و دارم و خاطره‌ها دارم ازش...ممنون از به‌یاد آوری.